Ini Adalah Halaman:
Lirik Lagu Seventeen - Lelaki Hebat
Selamat Bernyanyi :)

Seventeen - Lelaki Hebat

Lirik Lagu Seventeen - Lelaki Hebat di Posting Oleh : Data Lirik

[ Intro Lagu Seventeen - Lelaki Hebat ]

Aku takkan pernah kau kalahkan
Walau kau coba hancurkan aku
Aku kan slalu tetap berdiri
Merasa hebat merasa kuat

Aku lelaki tak terkalahkan
meski hati ini kau patahkan
Tetap tegar untuk diriku
Melupakanmu dari hidupku

Aku memang tak sebodoh
Yang kau pikirkan
Karna ku punya semua mimpi
dan tak semudah itu kau lenyapkan
Dan aku terlalu kuat tuk kau taklukkan
Trimalah ini sayang

Aku lelaki tak terkalahkan
meski hati ini kau patahkan
Tetap tegar untuk diriku
Melupakanmu dari hidupku

[ Ending Seventeen - Lelaki Hebat ]

Bagikan Lirik Lagu Seventeen - Lelaki Hebat melalui :

Twitter Facebook Google+

Lirik Terkait lagu Seventeen - Lelaki Hebat

0 komentar lirik Seventeen - Lelaki Hebat

Komentar Untuk Lirik Lagu Seventeen - Lelaki Hebat


5 Lirik Yang Baru Ditambahkan

Kategori Artis